Tack för igår =)

Sicken trevlig kväll det blev igår!!! Vi hade jätte mysigt!! Alldeles föör länge sen, som man alltid säger och en himla tur att det blev av!! Vi har ju bara sagt det i tja... 1 och ett halvt år nu kanske... Ja bättre sent än aldrig =)




Vilken vacker bukett, passar alldeles utmärkt på köksbordet =)




Snacka om häftiga ljusstakar, kommer att passa perfekt på vårt nya fyrkantiga soffbord när det kommer!!!




Här är det tunga ekipaget.... Ellioth har lekt oavbrutet sen han gick upp... Han har knappt tid att äta frukost så jag kör in en mackbit emellanåt, lastbilen behöver ju lite timmer =))

En underbar bukett blommor med rosor och liljor =) Två jätte häftiga ljusstakar och en super cool timmerlastbil till Ellioth!! Han e överlycklig för den! Det första han sa i morse när han vaknade

"Mamma jag får leka med lastbilen" och ett jätte leende!!

Tack Siv & Jörgen, det var alldeles för mycket!

Maten blev kanon god, INGEN viktväktarmat om man säger så... Men nu vart det gjort och tja jag höll mig med god marginal innom mina festbonus i alla fall!! Ska bli en runda snart med och det ska bli jätte skönt, satte ut en soppåse innan och det var faktiskt riktigt skönt ute!! Lovis vaknade naturligtvis halv 7... Fixa flaska, pumpa ut... Sen var klockan halv 8 och då vaknade Ellioth så då var det liskom bara att ranta upp... Fixa disken som vi inte orkade igår (blev lite sent, nästan 2 var klockan...) efter lite lek somnade Lovis om och jag och Ellioth mysäter frukost framför tv:n =) Får man ju egentligen inte göra... men ibland är regler till för att brytas... Roger sover som en av Ellioths timmerstockar i sovrummet, hörs ända ut till vardagsrummet trotts att bollibompa e på...

Nu har Zelma hittat ut till oss och sitter under bordet och väntar på sin frukost så jag får nog ta och fixa det =) Ha en himla god söndag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0