Tvättar Lovis sittdel till vagnen...

Åh vilket slit det var!!! Nu e hon helt slut!! Nu e det gjort i alla fall, jag har tagit det enormt stora steget att ha tvättat sittdelen till vagnen =) Det känns i mammahjärtat det, jobbigt, ångest, SPÄNNANDE, roligt, en ny tid mm mycket blandade känslor.. Jag vill ju inte att det ska gå såå fort som det gör, jag vill hinna njuta av bäbistiden samtidigt som det e såå roligt när hon växer, lär sig nya saker, får tansebissar mm. Egentligen handlar det nog om att jag e livrädd att det här kanske skulle kunna vara sista gången....... FAST JAG E INTE KLAR!! Det känner jag med hela knoppen och kroppen =)


Men i alla fall så e den ren och innan jag slängde den i duschen provsatt Lovis den och hon bara flinade... Så det kommer säkert att bli jätte bra, hon vara som en liten flugskit i den men hon lär ju växa i den... Jag har tänkt att ha hennes fäll i den så det blir myspysigt i den i alla fall... som när Ellioth hade den, alltid filtar och leksaker och fäll... Blir nog jätte bra... Men då kommer jag till problemet sele... Jag kan inte använda den som sitter för den kommer att vara under fällen =) Den e så konstig i alla fall så det gör ju inget... Ellioth hade ALDRIG sele, men alla barn e ju inte som han och hans syster verkar ju vara allt han inte är såå det kommer säkert att behövas en sele... Får helt enkelt köpa det nästa löning...  Jag vet att jag fick en blå av Sofie när Ellioth vart liten men vet banne min inte vart den är men jag kan ju leta järnet om jag skulle behöva en innan nästa löning =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kom på att jag tvättade ju både gamla och nya vagnen i tvättmaskinen. Gick alldeles utmärkt i 40grader.. Kram

2010-09-05 @ 08:36:47
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0