Galen!!!

Åh jag blir galen på min dotter!!!
Hon är banne mig överallt på mindre än 0 sekunder!!
Vad gör man??? Passa, passa, passa elelr??
Är hon inte på G upp i soffan och man stoppar klättrar hon upp i fönstret...
Annars attakerar hon alla vidoband och gnager sönder dem på ryggarna... Kan det vara tänder??
Eller får hon ingen mat hemma?? =(

Hon går lös på allt som finns att gå lös på...
Nu "lagar" hon mat på Ellioths nya tallrikar... Bankar så det smäler!
Ellioth gapar åt henne att sluta... Men hon har ju lärt sig av den bästa att man gör så...
Kan det vara syskonkärlek mån tro??

Vilket homla skitväder det är i dag då... det är så man kan spy!!!
Vill ju ha vår, inte höstregn och blåst!
Vill ju inte ut och gå i detta vädret i alla fall!
Blir öppna förskolan i hopp om att aktivera mina troll och träffa andra trevliga mammaor =)
I hopp om att bli på bra humör och känna att den här dagen blev ju bra trotts allt!!

Nåja, ha en trevlig dag alla andra så ska vi jobba på den här dagen vi me!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter jobbigt :-(, säkert bra att få leka av sig på Öppna förskolan. (Fast jag får erkänna att jag log lite också, om man inte är där och behöver höra det/stoppa farligheter så är det rätt roligt att föreställa sig Lovis i full fart. Men jag förstår att hennes mamma blir rätt trött på det ibland.) Hoppas du får det lite lugnare resten av dagen! Kramar

2011-04-06 @ 12:10:51
Postat av: Jeanette

TACK för idag! Blev ju en väldans bra och mysig dag idag!

2011-04-06 @ 20:28:46
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0