Inget vatten!!!

Jävla förbannade skit!!
Jag blir såå trött!!
Någon har uten att meddela sig stängt av vattnet typ i halva Veddige??

Trodde verkligen att det bara kunde bli bättre efter gårdagen himla missförstånd...
Men icke så nicke!
Efter en natt med FULLMÅNE - ingen sömn!
En natt med en piplisa - ingen sömn!

Japp- ingen sömn då!

Idag skulle kosa styrt på Kungsbacka för vägning... Men när man inte duschat på 2 dagar så är mitt hår som ett himla smörpaket! Inget man gärna åker för att visa upp precis!
Det får bli en tur in till Varberg i morgon istället... Det finns ju andra möjligheter!
Japp, nya tag på den punkten!!

Idag blir det en tur ut till min underbara mamma, en dusch efter att jag lämnat Ellioth!
Sen ska jag köra henne till läkaren så att hon förhoppningsvis kan bli av med lite smärta i sin axel. Nu är det ILLA!
Känns inget bra alls och det blir bara värre och värre och värre!
Det är inte ok längre!
Hoppas verkligen att de kan hjälpa henne lie i alla fall!



Sen hade man ju kanske inte den allra bästa helgen varvat med ett jätte mysigt kalas hos min mamma i lördags!
Vi firade av henne med goda vänner =) Blev faktsikt kanontrevligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0