Lovis 1 års kort =)

Idag har vi haft en alldeles särskillt mysig dag!
Jag och Nett åkte in till stan för att fota våra små skatter hos Karin Linde! De blev ortoligt vackra kort!

                   

Här är ett urval av korten vi tog idag =)
Karin är såå otroligt duktig!! Tack för idag!


Det var premiär turen idag med mammorna och deras små sessor! Det var såå mysigt och precis så som man har längtat efter!! Vi lunchade på Campino, fixade passkorten och handlade inför kvällen!
Sen fixade jag lite här hemma och bytade garderober och höll på att få ett psykbryt när Kling kom och räddade mig i en av garderoberna! Tur jag har en så bra granne!

Nett med familj kom hit på kvällen och hade myspys!! Vi lagade Herrgårdskyckling och avslutade med kaffe i asoffan... Eller änglapiss tydligen... Roger hade glömt en liten detalj.. kaffepulvret! Tur att vi har en så go Emmy som fixade nytt kaffe till oss!!
Nu är jag bra trött och ska snart nana... Men var tvungen att blogga lite först!

Måste vara pigg inför imorgon, då blir det dumpern, städande och fixandes för att få i ordning på allt här hemma! Jag lovar att jag ska uppdatera med bilder bara allt e klart!
Sen tjejkväll och vittvin =) YES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0