Regndis...

Usch vilket tråkigt väder det e utanför fönstret!! Hade planerat att jag skulle ge mig ut och gå men nu efter maten så känner jag inte för det... Då blir man LAT! Har ju redan gått en runda runt strängen... ska man orka en till?? Blev dundermätt och lite seg efter maten oxå... Ja ursäkterna kan faktiskt bli mååånga =)

Jag och min gubbe satt och planderade inför Mallorcaresan innan, det blir mysket packning när man har barn!! Välling, gröt, blöjor, våtservetter, extra kläder, listan kan bli väldans låång! Men det känns skönt att ha skrivit ner ALLT som ska med och vad som behövs inhandlas till! Ska börja packa tidigt och stryka allt den här gången... det räcker inte med dagen innan precis!

När man tittar ut på det gråa så lääängtar jag hur mycket som helst och hade gärna åkt NU! Det ska bli så skönt att få komma iväg, hela familjen! Ska bli spännande att se Ellioth, hur han är den här gången med vattnet och allt "nytt". Kommer han ihåg något från förra gången?? Hur kommer Lovis att bete sig? Ska bli såå roligt!

Om man skulle hoppa in i en dusch medans barnen sover så alla inte ska ta slut på varmvattenberedaren på samma gång?? Kan tänka mig att det säger slurk! Två barn som ska bada och två vuxna som ska duscha =) Nåja det e bara att sätta fart, tiden går fortare än man tror! Det e ju en vana nu... eller?? Lär man sig det verkligen eller är det bara som man säger? Tycker att det blir samma panik varje gång man ska i väg på något!

Siv & Jörgen skulle oxå ut till mamma idag och det ska bli såå roligt att träfa dem, det går såå långt mellan gångerna! De ska hjälpa till och passa Zelman mednas vi är borta =) Underbara de! Janice och Foffe ska oxå hjälpa till, så snälla de är! Underbart att ha så goa människor runt omkring sig! Tänk så otroligt bra man har det, vilken familj man har och vilka underbara vänner man har nära sig!! Känns ganska gött faktiskt!!

Nåja nu till en dusch var det! Ni får ha en trevlig kväll gott folk! Det ska vi och sen måste vi ju hoppas att Warberg tar hem guldet idag oxå!! HEJJA HEJJA HEJJA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0