Uttråkad...

Hittar ingen energi alls... Den tog slut innan tror jag =( Ungarna e i alla fall på bättre humör nu än vad de var innan! Ellioth var apsur ända sedan han kom från förskolan men nu kollar han på Robin Hood =) Lite roligare unge!!

Ska snart göra kvällsmat, idag blir det oxpytt och rödbetor =) Ägg till resten av familjen...

Hoppas på att det ska sluta regna så man kan ge sig ut på en promenad meed en uttråkad Zelma... vi e nog lite på samma våglängd idag jag och min hund =/ Men det kanske blir bättre! Varför ska man vara så deppad?? Kan det vara för att det är vår?? Jag blir alltid på ett himla knepigt Cissi-humör under våren. Jag tycker att den e jobbig, det gör liksom ont när knoppar brister =( Just nu e det nog så bara...

Ser fram mot morgondagen då ska vi träffa Tina och hennes goa killar!!! Det var alldeles föör länge sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0