Dag 3

Då var inskolningen av Lovis slut =))
Måste säga att jag är löjligt nöjd, om man kan säga så!
Det har verkligen gått hur bra som helst!

Lovis trivs, är nöjd, går på egna upptäcktsfärder mm. Idag traskade hon bort till andra sidan av utegråden och klättrade upp till deras stora rutchkana... Åkte ner själv!
JÄTTE GLAD!!

Det känns så skönt!
Maten gick mycket bättre idag! Vi testade en annan stol med armstöd på och hon satt kvar!
Sprang inte iväg hela tiden =))
Vist hon reste på sig såklart men det var betydligt lättare!

Till vilan somnade hon på min arm =)) YES!!


En alldeles OK dag!!
Nu hamnade vi på soffan... Något trötta faktiskt! Roger har redan slocknat och Ellioth fick jag muta till att vakna! Nu har jag ingen lust att det ska sova mer idag!
Kan leva med att de somnat tidigt på kvällen så man får lite egentid!
Det var verkligen hur skönt som helst att kunna sitta i soffan och kolla på det man ville igår och bara päsa!!!

Ikväll kommer mamma och pappa hit för att hämta Zelma som ska bo där när vi e borta...
Blir Viktväktarmat och mys ♥
Ska packa med såklart, men det blir banne mig inte mycket som ska med, det e ju bara tre dagar vi e borta!

Nu e det uppehåll... Ska jag ta mig i kragen och gå en snabb runda mån tro... Utan kids =))
Japp det ska jag banne mig göra!!
Ha en fortsatt trevlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0