Grattis älskling!

Grattis min älskling som fyller 35 år idag!
Tänk va tiden går fort och va mycket roligt vi haft!

Idag har vi haft fest för min underbara man!
En överraskningsfest för min gubbe!
Åh va det har vart roligt att planera och faktiskt fått det att bli såå perfekt som jag önskade!
Är såå lycklig för alla våra underbara vänner och vår underbara familj
som hjälpt mig att genomföra detta!

Han anade att det skulle hända något... men han viste inte ett skit =))
En fest med hela vår underbara familj och våra närmsta vänner som stod och väntade på oss när
vi kom upp till hembygdsgården!

En mycket glad och lite generad man kom ur bilen mött av alla ♥
Det var en fröjd att se honom så lycklig!

Allt var fixat, smörgåstårta, dryck, kaffe och en underbar tårta som vår Sofie bakat!
Tack gumman!!

Tack Jeanette & Rikard, mamma & pappa, Sofie & Robban som hjälpt mig att genomföra det!!
Det värmer så i mitt hjärta!!

Har suttit i soffan en stund och varvat ner innan jag nu ska krypa ner i bingen jämte min sovande man ♥

Grattis igen gubben!! Älskar dig såå!!

Natti alla godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0