Ny vecka

Go kväll på er!

En ny vecka har tagit fart och måndagen e redan förbi... Tycker att tiden bara rusar förbi och jag känner inte riktigt att jag hänger med i denna rasande fart!

Det e mycket som händer hela tiden och jag vet inte riktigt vad jag ska fokusera på så vi försöker ta en dag i taget =) Mycket på jobbet, nya barn, nya rutiner, nya kollegor, nya föräldrar mm Alla dessa intryck´, beslut som ska fattas mm det kan ju få vem som helt att storkna!

Barnen börjar aklimatisera sig bra på Solkulla! De trivs bra och tycker att det är roligt! idag var den första riktigt bra dagen för Lovis även om det gått bra innan oxå =) Känns så underbart! Jag känner mig trygg när jag lämnar mina barn där =))

Roger har jobb till öronen och det e ju bra såklart =) Idag jobbade han över ganska mycket och det verkar bli så imorgon oxå. Har en trötter gubbe jämte mig i soffan...

Alvin har haft sin första innebanyträning idag och han tyckte att det var roligt att det kommit igång, han har saknat det! Bara en ny klubba och nya skor som fattas =) Får ta en sak i taget... Han tycker att det är rätt ok att skolan startat oxå och det e faktiskt inte fel att kommit in i rutiner och vardag igen. Tror att de flesta i familjen trivs ganska bra när allt kommer omkring =)

Man känner sig lite mör fortfarande efter helgen festligheter och huvudet sprängdes  morses =( Fick migrän igårkväll som gick ner i nacken =( Lite läskigt för jag kunde knappt röra på huvudet... Så illa var det länge sen sist! Idag kändes det som det satt kvar lite =( Men en Ibumentin hjälpte innan det satte fart! TUR!!

Nett har vart i stan idag och sprang över ett regnställ till Ellioth =) Hon ringde och dubbelkollade med mig om det var något jag kune tänka mig och katten va det blev bra!

Detta snygga fast i blått och vitt =) Blir premiär imorogn kan jag tro med tanke på hur vädret verkar bli!

Nehe nu ska jag lua mig tillbaka i soffan och njuta av att ha kväll och barn som sover!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0