Playan!

Det blev en dag på palyan idag med =)
UNDERBART!!

Vi packade ihop oss ganska fort i morses och ändrade planerna från tåg in till Varberg med Sofie
till stranden med Sofie, barnen och mormor =)
Sommarväder och 25,6 grader i skuggan på morgonen så vi kände inte alls för att åka in till Varberg i värmen!
Tänk där hade det stått helt stilla och vart outhärdligt med alla kidsen... Två mammor utan tålamod!
Nej det var ju dömt att misslyckas!

Men fikakorgen packad, kaffet kokat och badkläderna i kassen bar det av mor stora Kärra!
Vi hamnade alldeles vid vattnet så ungarna har legat i blöt hela dagen... De e rena i alla fall!

Det finns inget bättre än att vara på stranden på sommaren! Jag älskar det!
Det e kravlöst, ungarna roar sig utan problem och man har kvalitativ tid tillsammans!

Man får verkligen passa på för snart e semestern slut!

Imorgon bär det av till Falkenberg för att gå på teater!
Det e Astrid Lindgren tema och det ska bli hur roligt som helst!
Jag, mamma och ungarna... Har inte bestämt om Loppan får följa med... Hon e gratis...
Men frågan e om hon fixar det?? Hm... vi får se, det e inte torsdag ännu!

Alvin och Roger e precis hemkomna från ett kvällsdopp uppe i sjön!
Mys på hög nivå!! Lite pappatid!

Nu e kaffet på så snart ska det drickas kaffe =)
Maten e intagen och barnen e duschade!
Jag väntar tills senare för jag och Alvin ska gå runt Hed om en stund... Den värsta värmen måste lägga sig!

Ha en trevlig kväll på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0