Grattis älskling!

Då var det torsdag och jag har vart i stan med Nett & alla barn =) Vi hadlade till Nyår, hittade lite reakläder, var på systemet och tog en lunch på torggrillen! Summan va den krdemumman var en mycket trevlig dag! Hann med en runda om Mio på vägen in till stan och köpte mig hyllor till vardagsrummet! De kommer att pryda min vägg mycket fint =))

Sen fick jag en mycket trevlig överraskning när jag kom hem ♥ Min älskling visade mig sitt nya anstälningsbevis från och med den 1 januari!! Tillsvidarerutan var ikryssad =) JIPPIIII!! Är mycket glad för hans skull!!

Ikväll blir det ostkaka till kvällsmat =) Det var en god vän till mig som sa att det äter de minsann till kvällsmat så nu i synderans tider så kan jag väl leva med det en kväll!! Resten av familjen får äta mackor & yoghurt =) Inte illa det heller! Undrar om det blir en bra film till mamman & pappan ikväll? Lite mys och lite firande måste man ju ha ♥

Insåg nyss att klockan var närmare 7... Blir en sen kväll i dag, lika bra att ställa sig in på det! Ingen ide att försöka lägga barn ännu!

Ha en mycket trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0