Julanatta

Då var julafton till ända... Ser på fb att många säger att nu e julen över... Fast det tycker ju inte jag förstås!!

Det e nu det börjar, mys, lediga dagar, lek med barnen, få ha mannen hemma, god mat i mängder... Jul helt enkelt! Har haft en jätte mysig dag hos mina föräldrar! Så mycket god mat, gott sällskap, mycket mycket klappar blev det =) Lovis blev panikslaget rädd för tomten, vilket jag inte trodde! Det gick över en aning efter hand och hon vågade sig fram för att ta emot sina klappar! Ellioth vågade prata med tomte och han berättade att han minsann skulle bli pilot när han blev stor ♥ Hade en mycket bra Christoffer som stälde upp som jultomte hos oss och jag är galet impad av att Ellioth inte ens märkte att han var borta...

Nu sover mina små troll i sina sängar och jag och  maken sitter i soffan och njuter av tystnaden och tittar på tv! Hur lugnt och skönt som helst! Kunde inte haft en bättre julafton♥ Imorogn bär det av ut till mamma & pappa för att hämta bil, paket och mysa lite till! Man får ju passa på, det finns gott om rester efter julbordet idag så det sitter fint imorgon!

En fortsatt god jul på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0