Juldagen

Sovmorgon!!!!

Jösses, det händer typ aldrig här att vi tar sovmorogn!! Jag kom upp vid halv tio! Sensation! Då leker Ellioth med alla sina bilar överlycklig i vardagsrummet ♥ Min underbare make sover gott i soffan, har ett sagt minne av att han gick upp innan men vet inte när =) Lovis vaknade nu! Helt ofattbart!

Julafton tog ut sin rätt på både vuxna och barn! Det blev ju inte supersent men full rulle, förväntansfulla barn! Det tar på en kan jag lova!

Förskylningen har satt klorna i Ellioth =( Han e supertät... Roger e supertät, jag är supertät och Lovis e nja ganska supertät, fortfarande! Fattar inte när det ska vända! Men en dag i taget så ska vi la fixa detta! Vi ska ju vara hemma i evigheter =) Kommer förmodligen säga svisch =)

Har satt risgrynsgröt på spisen för en mysig frukost! Är bara jag som äter här förutom Alvin =) Men eftersom vi ska hem till mamma & pappa i eftermiddag och hämta bilen och äta rester och vi orkade ingen risalamalta i går så får man ju äta det idag =) Ett av julens alla nyttigheter, eller =))

Fram till dess blir det bara lugn & mys och lek med alla leksaker som kommit hem. Hemma hos mamma & pappa står det fullt av leksaker, och annat som ska hem idag =) Roligt att se sina barn så upptagana av sina saker =) Lovis skrattar hjärligt när Ellioth leker med henne =)

 

Nyrostat bröd och nykokt kaffe =)                                  Bilparkering =)

   

Mammas & Pappas gran!                           Tomten fick i alla fall en kram av min lille Nisse ♥

  

En något sleptisk Loppa... Tomtev va läskig!                 Ett gäng slappisar efter julklappsöppning!                        

 

Två avslappnade efter tomtebesök =)                                Kramkalas ♥

Lite bilder från julkafton!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0