Lussebak

Nu julstökas det på hög nivå på Lomvägen =)

Idag åkte julmusiken på och Nett och Vilja kom hit efter jobbet. Det blev Lussebak med svindyr saffran! Jag lovar och svär att jag aldrig ska köpa bara för att det råkar vara en kusin som säljer för klassen! Ruinerad... 95 kr för 2 ynka gram!!!!

Men goda lussekatter blev det =)



Hungriga efter baket gjorde vi kinagryta & ris och våra gubbar kom hem från möte på jobbet. Emmy & Christoffer kom oxå och fick i sig lite mat!

Sen var vi ju tvugna att provsmaka bullarna med till kaffet, det e ju liksom obligatoriskt =)

Det har vart en mycket bra dag men nu när jag damp ner i soffan och kände efter så är jag faktiskt dödstrött! Det ska bli såå skönt att krypa ner i sängen om en liten stund! Barnen har nyss somnat och är inburna til sina sängar. Imorgon är vi lediga och det känns såå skönt!

För övrigt så märks det att vi har jobbat en hel vecka nu - Lovis börjar bli bra förskyld kan man ju säga =( Here we go again! Kan inte säga annat än att vi börjar liksom bli vana nu!

Men hellre att ta det nu innan Lucia och allt vad det innebär, då behövs jag på jobbet!!

Sov gott mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0