Pepparkakshus

Jag börjar få lite julkänsla mitt i allt regnande =) Det e inte illa alls måste jag säga!
Idag har pepparkaksbygget blivit av!

Tänk man har sånna visioner om hur sitt pepparkakshus ska se ut... Jag hade en helt perfekt bild...i huvudet!
Men två små barn i närheten så kan precis allting kasseras kan jag lova.
Man får helt enkelt bli glad över att det är ett helt hus som står upp och att kristyren stelnar...

Nett & Rikrad har vart hemma i dag och vi har ätit potatisgratäng med kassler i  =) Falsk jansson!
Ni fattar att julen står för dörren!

Sen har Nett med gjort ett pepparkakshus, fast hennes blev mycket finare än mitt... Hon har en mycket större portion av tålamod än vad jag har! Det har vart en mycket mysig dag!
Till och med Robin kom hit och åt! Det var mycket roligt tycker jag!!

Det blev ingen match, den var instäld pga att de andra laget gett upp, de låg sist i serien =(
Typiskt! Jag hade verkligen sett fram mot att kolla på honom!!!
Roger har kört hem honom och två kompisar till Frida hans tjej så det blir bara han och de små trollen ikväll!! MYS!!



Before...



And after... fast det här blev baksidan =)



Vi gav oss ut på en liten promenad med Zelma och införskaffade oss lite mossa...
Så här fint blev det, måste ju säga att jag e ganska nöjd efter de förutsättningar man har!!

    

Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig vacker =)
Ikväll bär det av upp till Ann-Marie på tjejkväll! Ska faktiskt bli himla kul!
Här laddas batterierna upp ordentligt inför en strängt kommande vecka!

Ha en trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det blev ju ett alldeles perfekt pepparkakshus! Tack för en helmysig dag!

2011-12-04 @ 13:30:41
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack själv!! Det var supermysigt =) Precis som det ska vara!!!!

2011-12-05 @ 09:15:59
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0