Skön fredag!

Då var det fredag igen =)

Jösses va tiden går snabbt!! Hänger inte med alls... Men måste säga attt det känns mycket skönt, får hem min gubbe ikväll och sen e vi lediga ett par dagar! Man vänjer sig fort vid att vara ledig och mysa tillsammans hela tiden! Idag kom vi inte upp ur sängen förän efter 9! Oj oj oj =)

Men igår blev det en mycket sen powernap för Lovis del i bilen hem från stan vid halv 6!!! Roger kom på det, 5 minuter = 5 timmar!! Hon somnade inte förän närmare 12 i min famn i soffan och jag kan lova att vi prövade mååånga gånger! Men tillslut ger man liksom upp och låter henne vara ett tag så funkar det sen. Risken är att man blir alldeles för grinig på henne och det sätter sig, det e det inte värt! Hon ville minsann inte sitta i pappas kvä igår, blev såå ledsen! Tillslut somnade hon i mitt knä...

Ikväll korkas Lucia glöggen upp med smak av choklad för att fira min man ♥ Lite myspys måste man ju ha =) Det godaste måste ju ta slut innan tisdag... Då ska jag sätta fart! Då kan jag ju inte ha en massa gott hemma!!

Sitter i soffan och dricker mitt morgonkaffe och tittar på Ronja rövardotter tillsammans med mina barn! Den är jätte spännande och ögonen e stoora =) Undrar vad dagen ska bjuda på?? Har inget planerat alls för dagen... Men först blir det frukost så man får lite ny energi och en promenad med Zelman =) Det regnar inte och det blåser inte (allt för mycket i alla fall) så det e ju inte mycket att skylla på... Men jag måste ju se klart Ronja först, barnen lär inte heller gå innan den e slut =)

Sen ikväll blir det annat =) Lääängtar tills den finaste i världen kommer hem!!

Får passa på att sända ett stort GRATTIS till min svärmor som fyller år idag ♥ Hoppas du får en skön dag och en trevlig kväll!!

Ha en trevlig dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0