Tvätt...

... tar aldrig slut fastän det e "söndag"... Tre maskiner är till ända =) Alla de nya sängkläderna är nu på tork =) Redo att användas snart!!

Mer jul... Lyssnar på Absolut Chritmas =) Då funkar det mycket bra att städa och tvätta idag med =)

Barnen har precis avverkat "Pippi på de 7 haven" Jag blev så full i skratt... Jag minns när jag var liten älskade jag den filmen och det var mer regel än undantag att man åt korvmackor när man kollade på den =) Det gör de ju när de flyger i sängen =) Det dröjde inte länge förän Ellioth kom och bad om macka för han var hungrig =) Hade tyvär ingen korv så det fick bli ost...

E röd & flammig i hela ansiktet efter min varma dusch... Huden hänger inte med, torr som fnöske =( Nu är jag insalvad mde den fetaste krämen jag har... Hoppas att det hjälper!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0