Typiskt!

God morogn på er!

Sett andra delen av Tjuvarnas jul, spännande! Ellioth tycker dock att den e lite läskig men får han sitta jämte så går det bra!

Jaha då har man vart och jobbat en vecka... Vad händer?? Lovis har blivit förskyld igen och jag e inte helt 100 heller
=( Men jag ska banne mig kurrera mig som tusan för i kväll bär det av till Götet för att kolla på Weat side story med mamma & pappa!! Imorogn e en annan dag då får man krypa ner i kojjen och vila!

Idag ska jag försöka ta mig in till stan och handla lite på Hajen. Men det får bli efter att jag grejjat lite här hemma, vart ute med Zelma och ätit frukost med trollen! Lika bra att göra det idag så kan vi bara vara imorgon!

Ne nu blir det kaffe =) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0