Vabb

Goddagens på er!!

Solen skiner och det är lite kallt ute i alla fall!! Håller tummar och tår för att det ska komma något vitt uppifrån =) Lite julkänsla tack!!

Julmusiken är på!! Jag har börjat att städa lite mella gos & kramar och mys i soffan! Vi får väl se hur låångt jag kommer!! Har polanerat att plocka fram lite dukar & julbonader och stryka dem idag så e det ett till check på listan av att göra saker!! Jag har tömt alla hyllor av annat pynt och satt det i Alvins rum så länge så nu e det egentligen bara att damma, putsa fönster och damsuga!!

Lovis e så gott som feberfri men jag ringde nyss jobbet och sa att vi blir hemma imorgon oxå! Jag är livrädd att hon ska bli kass igen lagom till Jul!! Nepp det vill vi bestämt INTE!! Håller alla tummar och tår för att vi ska kunna jobba på onsdag!

Räknade dagarna som mina barn vart på Solkulla för december månad... 4 dagar!! Fattar ni!! Jisses!! Ingen fet lön här inte... Hoppas verkligen att de skaffar sig lite motståndskraft över lovet så vi fixar vårterminen bättre!!! Önskar så att inte mina barn finge feber så fort de blir förskylda, lite snoriga näsor och lite hosta kan man ju leva med länge, men feber e inget kuligt!! Hoppas hoppas hoppas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0