Barnloppis =)

Godmorgon!!

Vilken häftig fullmåne det vart inatt... Trot eller ej men jag har faktiskt sovit (ja ja från och till med hjälp av Lovis) Men större delen av natten i alla fal och hade inga större svårigheter med att somna =) fräckt, har ALLTID svårt att såva när det e fullmåne!

Brrr det e kallt som sjutton ute, 11,4 minus! Vart tog våren vägen?? Eller den har kanske inte tänkt komma ännu! Ne egentligen tror jag att det kan komma mera snö... mera vinter! Vi e ju dock allt bara inne i februari! Fjäskade med min man att han tar Zelman nu... Jag kan gärna gå senare men nu! NEJ jag vill verkligen inte! Hinner uppenbarligen inte heller för han har fastnat ute i lastbilen =( Skulle bara sätta i motorvärmarn... Jo eller hur?? Vi får väl se...

Starx är det dax att gå ner till ishallen/idrottshuset för lite barnloppis! Ska bli kul att se om man fyndar något! kul o se om det blir mycket folk...

Ikväll ska vi upp till Carro och Patrik! Patrik fyller år idag =) Jätte Grattis till dig!! Hoppas du får en bra dag!! Ses ikväll! Ska bli trevligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0