Bvc.

Och vart tog den här helgen vägen då?? fattar inte riktigt vad som hände =) Vi har spenderat helgen tillsammasn med Carro pch Patrik och det har vart jätte mysigt! Fredagen gick av bara farten, vi var hos Carro hela dagen och på kvällen åkte vi in till Campino tillsammans och åt! Där försvann elen på ett lite discoinspererat sätt =) Lite festligt tyckte barnen!!

På lördagsmorgon åkte Roger till Norrköping och inhandlade en lastbi tillsammans med sin far =) Han var borta hela långa dagen så jag grejjade lite här hemma på förmiddagen. Carro hämtade Ellioth och jag och Lovis gick runt strängen i blåsten... Ja jag hann ångra mig ett par gånger! Sen åkte vi och handlade lite till kvällen.... Vi skulle hem till Carro & Patrik på kvällen fast jag och banrnen lunchade där på hennes otroligt goda fisksoppa!!!! Sen bara vi mös hela dagen ända tills jag skulle hämta Roger och vi åt mat!! Det var Melodifetsivaldax så det blev lite morötter, gurkstavar, vindruvor mm GOTT!! Lovis blev allt sämre IGEN, feber och hängig!! Åh va trött jag vart, det blev ingt vin för min del =(

Söndagen kom ocg jag ringde efter en tid så det var bara att pcka in barnen och åkta till vårdcentralen IGEN! En ny penicilinkur till lopppan.... Öronen såg bättre ut men han tyckte halsen såg rälig ut! Negativt på hanslprov och bara 15 i snabbsänka... Men feber i 2 veckor så han bestlutade att vi testar en ny längre kur som ska ta ALLT!! Så nu håller vi alla tummar och tår!! Vi hamnade i Tvååker till Jörgen & Mari, bara för att kolla in renoveringen! Och jag måste ju säga att "ÅH va fint det var!!!" Bra jobbat!! Ni har verkligen börjat få ett helt fantstiskt fin hem!! Är jätte glada för er!!! Det bidde lunch där med, jättemysig eftermiddag!! Sen hem till hemmets lugna vrå! Lovis slocknade redan nere i min famn i tvååker men fortsatte attt sova till halv 7 då vi åt kvällsmat =) Ja sen levde hon liv i luckan ända till halv 12!!! Underbara unge... inte just då eller, hon var ju faktiskt pigg för första gången på två veckor!!

Nu e det måndag, ny vecka! Kungsbacka alldeles strax, ska bara lämna Ellioth hos Patrik medans vi åker. Solkulla har planeringsdag... Sen blir det lunch hos Carro innan vi ska till bvca på 10- månaders kontroll av vår lilla sessa!! Hoppas att dagen går bra!! Håller alla tummar och tår, kännner att jag verkligen behöver ett - på vågen i alla fall =)

Hopas på ett avslut på dagen med Nett, har lite abstinens ;) Puss på dig!! Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0