Fläskytterfil'e

Då var jag och barn tillbaka från affären. Det blev både det ena och det andra, lite nyttigheter och en del inför den kommande veckan. Men så glömde jag naturligtvis lite i bara farten så jag funderar starkt på att klä på barnen igen om en stund och ta en liten promenad ner till affären här och inhandla det. Jag tror att gubben e lite sugen på chips nämligen... Kan ju tycka att det kan vara trevligt för gubbarna att inte bara ha salta pinnar och popcorn =)

Som tur är så har fröken en hel del pro pionts kvar att spendera kvällen med =) Så då kan man alt unna sig lite chips och ostbågar kanske =) Hm... Svårt att välja tycker jag!! Ska nog skänga in en vatten i kylskåpet (om sådana inte blir för gamla förstås...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0