God morgon världen =)

Åh det är något vitt puder som har trillat ner IGEN! Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska ställa mig till detta... Vet inte vad jag tycker. Har hela tiden bara älskat snön, allt e ju bättre än slask! Snön ljusar upp tillvaron oxå! Men nu fick jag plötsligt en annan känsla... Jag vill ju faltskt ha vår nu! Ja ja vet att det kan komma snö 511 gånger till men just idag så kände jag faktskt inte för det!

Åh i natt har det vaknats precis hela tiden =( Har det inte vart en lite Lovis har det vart en liten Ellioth... Roger har sussat inne hos Ellioth och de har bråkats om täcket =) Har vart upp på toa, ammat.... Puh det var inte roligt!!! Men nu har vi ganska mysigt! Sitter och gosar i soffan och tittar på tv =) Snart ska vi äta lite frukost och tända lite ljus, det e mysigt!! Ha en trevlig dag alla!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0