Potatismos =)

JIPPI!! Äntligen har min lilla loppa ätit mammas hemmalagade mat!! Och till råga på allt, potatismos!! Det var jätte gott tyckte hon!!


Jag vet att jag har vart lite dålig på att lägga in bilder så nu kommer en hel radda =) Måste ju kompensera lite =)

Här har vi vår lilla loppa när hon äter själv för första gången idag!! Det var jätte roligt och jätte spännande!! Många nya smaker och så få pilla i sig själv!





En mycket nöjd flicka som tillslut träffade munnen me skeden!




Ta kort på mig med, ville Ellioth!! Fick ta flera stycken, antingen såg han full ut eller gjorde någon annan konstig min... Men när han sa "Hej mormor" så blev han väl söt!!




Här har vi en nyvaken liten sessa... Ellioth var inte sen att hoppa ner till henne i sängen =) Lite syskonmys!




Hi hi man kan ana lite lockar i håret... kan hon vart ganska varm mån tro?? Men busa med brossan kan man i alla fall!!




Två små troll!!




Hm... undra vad han tittar på??


Kameran har inte vart så flitigt använd det sista... Den har aldrig funnits med vid rätt tillfällen =( Men nu ska jag ta mig i kragen och ha den med lite oftare! Tror att det har lite med den kalla årstiden att göra! Jag är redigt trött på det vita som faller ner utanför fönstret!! Vill ju ha vår NU!!

Nehe nu har jag två som drar i mig.. en tvätt att hänga upp och en tvätt att lägga i torke och en att lägga iin i garderoberna =( Ett ständigt tvättande tycker jag!! Nåja dår väl ta en sväng om med sugen med så blir det lita olika hittepå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0