Söndag kväll

Gokväll! Sitter uppkrupen i soffan och kollar på Wallander =) Jag gillar de filmerna! Det e detsamma med Beck!! Vi har druckit te och ätit leverpastemackor med smörgåsgurka framför tv:n. Jätte mysigt!

Helgen har bara rusat iväg som alla helger. Känns konstigt att livet bara rusar iväg på detta viset... Det tar bara slut liksom och en dag e ingenting... Lustiga funderingar...

Nåja lördagen spenderade jag med ungarna, vi var ute och gick runt brandstationen. Vi åkte till affären och handlade och planerade inför kvällen =) Vi skulle ju få gäster, många gäster tyckte Ellioth! Carro och Patrik skulle ju komma! Det bidde middag och melodifestivalen med massa goda ostbågar och chips... Hm det e banne mig inte lätt att sluta äta när man väl har börjat... Då e allt viktväktarvett som bortblåst =( Konstigt, man tycker ju att det borde landa i sinnet någon gång. Eller det är judt d'rför som många vart medlemmar flera gånger innandet lyskas... Som jag! Tror att jag vart med 6 ggr eller nåt och hur som helst så e det faktiskt första gången jag vart med så här länge plus att det funkar!! Vist det tar lååång tid tycker jag just nu men det e det värt!!

Vi hade jätte trevligt i alla fall =)

Idag har hon vart ute och gått en lång runda ensam i solen!! Helt underbart! Sen har vi vart på Lingon & Blåbärs party... Men tro det eller ej så handlade jag ... INGET... Hade kunnat men det kändes alldeles föör dyrt! Hittade en klänning till mig som satt alldeles perfekt =) Hade ju vart väldans fint till ett speciellt tillfälle!! Men 625 kr tyckte jag inte att min plånbok passade för... Men en annan gång kanske! Det var i alla fall mycket trevligt, det var hos Rogers lillasyster och vi har liksom inte vart där på 100 år känns det som =) Men hon ringde och bjöd och det var jätte roligt, de hade fått jätte mysigt!! Sen bidde det en kopp kaffe med Nett med familj! Alltid mysigt!!

Imorgoon är det vägdag... Åker upp med Carro efter lämning =) Ska bli mysigt! Sen e det ju alla hjärtans dag =) Glöm inte att ge en extra puss till dina nära och kära!! Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0