Torsdag...

God middag =) Päser i soffan med mitt lilla pyre medans den större e på förskolan! Roligt för honom att få träffa kompisarna och leka av sig lite! Han höll på attt vända upp och ner på hela hemmet så rsatlös va han! Då böörjar man ju bli ganska bra i alla fall!

Har vart ute och gått runt strängen med min lilla vovve... det var faktiskt skönare idag för det blåste inte såå illa! Nu när det är gjort så känns det gött! Men funderar på vad som händer och fötter resten av denna dag... Är en aning rastlös faktiskt! Nu har vi levt i karantän känns det som i flera veckor... inte jätte illa men man kan inte göra riktigt hur eller vad man vill när kidsen e sjuka! Har massor jag hade velat göra... Har även massir som jag behöver göra... de grejjorna e inte lika roliga... Typ städa! Har städat Ellioths rum i dar från topp till tå! Det behövdes så jag ligger lite på pluss-kontot! Det finns fler ställen som e ett måste men min energi e som bortblåst! Ne jag ska njuta med Lovis nu tills jag ska hämta Ellioth!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ucsha inte kul att leva i karantän de känns som vi oxå har gjort de i 3 veckor , de blev t.o.m jobbigt för Benjamin att gå till förskolan igår för första gången på mega länge ju. Man är ju verkligen inlåst när barnen är sjuka.

2011-02-17 @ 13:24:12
URL: http://monstermammans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Stackars Benjamin då! Det e lite jobbigt när man hinner bli blyg för sina kompisar!! Hoppas att ni e mera friska nu =) Ha det gott!!

2011-02-17 @ 14:34:12
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0