Väntar på att telefonen ska ringa!

God morgon på er! Hoppas att ni haft en bättre skönhetssömn än oss!! Lovis & Ellioh har drömt och drömt och drömt... Åh va man sover gott då när man helt plötsligt får en fot i näsan eller ryggen =( Hua jaja nu e man upp med tuppen i alla fall, nyduschad och starx vankas det frukost!

Ingen mer magsjuka i alla fall, inte hittils i alla fall =) Kanske bäst att tillägga...

Nu väntar jag på att mamma ska ringa så man får höra hur hon mår och hur operationen gått!! Tänk va tiden går lååångsamt när man väntar!!!

Hoppas att den här dagen bjuder på lite bättre energi och att den inte är såå konstig som gårdagen!! Känner verkligen att jag behöver lite positiv  energi!! Efter frukosten ska jag klä på mig och gå en lång promenad i kylan med min vovve!! Sen hoppas jag att jag ska kunna klippa henne idag... Annars blir det en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det har gått bra för din mamma !

Å att du kommer ut på din härliga promenad.

KRAM

2011-02-09 @ 09:52:02
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Fy, vad hemskt det låter! Hoppas att det läker på bra nu. Stackars Kathrin. :-(

2011-02-09 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0