Fiskpudding =0)

Nu e jag dödstrött, sitter i soffan och tittar på mästerkocken... Det e ett ganska trevligt program har jag märkt =) Gillar juryn och det e roligt att kolla på! Per Moberg är en helt fanastisk människa och jag gillade hans matprogram han hade innan. En vanlig människa =) Men man kan ju inte förglömma honom från Rederiet ;)

Idag har vi vart på Öppna förskolan till Ellioths förtjusning!! "Heej Eva" utropade han! Det var roligt att se honom där idag, satt längst fram på lugna stunden =) Tänk i början då satt han som en plåsterlapp på mig och var nästan gråtfärdig hela tiden! Men nu, nu leker han och läängtar dit! Hi hi hi, en glad mamma! Lovis var med på G idag, hon gjorde en del lovar och kollade in placet på egen hand och sen kom hon tillbaka och tankade mamma!

En promenad runt strängen på egen hand med Zelman har hon med gjort! Helt underbart!! Mycket ny energi!! Hemma igen så hade Roger fått besök, Tvillingbrossan och en gamal kompis! Det var roligt att ses och roligt för dem att snacka av sig =)

Sen drog vi till Resturang Lomvägen 6 =) Där bjöds det på fiskpudding som jag läängtat efter! Netts fiskpudding är såå god!  Ellioth vågade smaka och till min förvåning gillade han det! Han är inte överförtjust i fisk så det känns ju extra roligt! Tack underbara du! Sen bidde det kaffe och kaka!  Det var jätte mysigt och roligt att tjöta lite skit!

Hade två trötta barn efter en lång och intensiv dag men nu sover de i sina sängar! Lite skönt att få lite egentid på kvällningen! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0