Grejja...

Hade världens goaste kille i går! Han skulle hjälpa sin pappa att rensa avloppet vid handfatet för det hade liskom börjat att stinka =( Hua och blä va det inte e kuligt! Men det avr ju bara att kavla upp armarna och ta på handskarna och göra!



Tänk att man kan vara såå lycklig när man får hjälpa pappa =)  

"Pappa, vi grejjar du och jag bara"




"Fy va äckligt" Men man måste ju testa...





Ellioth ville oxå spola i kranen när det var hål rätt igenon... Men det lucktade vist inte så gott =)

Nej det var nog ett tag sen vi gjorde rent i kranen... Kanske inget man tänker på precis... Men nu e det gjort =)





Här har vi vår höna pöna när hon går med sin gåvagn =) Det är jätte roligt ända tills det säger stopp och man måste hjälpa till att vända hela ekipaget!




Här har vi dagens bild!  "Mamma får jag gå med henne" frågar Ellioth och tar henne i händerna =) Det går inte så fort men roligt att de går tillsammans =)

Idag går allt i ultrarapid känns det som... Känner mig verkligen inte fit fore a fight! Huvudvärk lite oroligo magen och jätte slemmig. Det e så självaste faan om man ska bli sjuk igen! Men det e la bara att kämpa på....

Ska kööra Janice till tandläkaren idag för besiktning =) Hoppas att vägarna e bättre då eller att det inte kommit så mycket mer snö i alla fall... Det har kommit 10 centimeter inatt och det snöar fortfarande... Nåja bättre med snö än regn! Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på film med mina barn och bara ta det lugnt!! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, du får påminna Ellioth i tonåren om hur gärna han grejar med avloppet. :-)



Gulligt att han hjälper lillasyster!

2011-01-05 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0