Host host host...

Hua min lilla höna e inget bra alls... nästan 39 i feber, hostar som bara den och snorig näsa. Ska detta aldrig ta slut eller?? Är våren här för att stanna mån tro?? Känns inget vidare faktiskt!

Båda barnen sover i alla fall, Ellioth som en stock och Lovis orroligt. Får väl se hur länge det varar...

Har pratat med en underbar vän till mig i kväll, det var riktigt roligt och jag håller alla mina tummar och tår för deras lägenhetsköp =) LYCKA TILL VÄNNEN!! Vi pratade medans mina barn badade och fick i sig lite kvällsmat och grabben bad om att få sova =) Han e la för söt den!! Han har INTE vart lika söt hela dagen det kan jag lova... Gigantiska köttbullar i örornen och han har säkert hittat på en massa olika hyss som kan vara roliga att testa. Testa min mamma ordentligt det gör han hela tiden! Men det är väl som Nett säger... "han gör bara sitt jobb" Hrm ja jag vet, testing testing e ju det han ska göra men attans vad det är tålamodsprövande!!! Idag har det verkligen inte kännts så  bra att vara mamma Cissi alls, gapat, skrikit, nästa gråtit... Orken tog slut på Blomsterlkandet =(

Nåja när vi kom hem fick vi mat i magen och ett bättre humör allihopa!! Så eftermiddagen har faktiskt fortlöpt bättre, Ellioth har målat... grejjat och badat och somnat gott till Bamse =)

Nu sitter vi och kollar på fuskbygge... Fy farao va va människor e med om knasiga byggen, man blir ju inte ens lite sugen på att bygga hus i alla fall... Inte såå sugen på att köpe heller för den delen, bor faktiskt väldans bra här! Det Är en väldans mysig lägenhet vi har och vi kan faktiskt ringa om något går sönder =) Ja jag vet man kanske e lite lat men ok, det betalar jag hellre för!!

Annars har det inte hänt mycket i dag... vart ute och gått en lång skön promenad innan stan med Lovis och Zelman... Ellioth var hos sin GoNett =) Fått beställt ett solskydd till bilstolen fram... Fy farao va dyrt det var, 299 kr kostade det!! Men ett ont måste med när min höna sitter fram! Där slank det ner 4 nappar med så vi bunkrar upp med den varar. De har ju fått för sig att de ska sluta med latex nappar och bara ha sikikon... Jaha, allergiframkallande vart det vist... Jaha men det örat lysnar inte fru Stehson på... Inte omina barn heller för den delen =) De tycker att latexnapparna e godare helt enkelt!

Nehe nu ska jag ut i köket och poppa lite popcorn tror jag bestämt, det e det godaste vi har hemma... Men gott =) Sov gott alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0