Inget är som väntans tider...

Kom precis hem från en runda runt strängen =) Själva, bara jag och Zelma och det var sååå skönt!! "Hallå" ropar Ellioth när jag öppnar dörren... ""Kommer Fi och Herman nu??" JAg sa att jag inte såg dem och att de kommer strax...

"Jag väntar på Herman, jag längtar efter honom" säger Ellioth och står och jåller i dörrhandtaget. "Jag öppnar när han kommer"...

Det lyser i ögonen och det spritter i hela hans lilla kropp =) Han är så söt min lille prins! Tänk va lycklig han blir när hans kompis kommer!! Lovis hänger med på ett hörn hela tiden, kryper efter storebror vart han än går =) Hon tjuter av förtjusning och skrattet klingar =) Storebror är rolig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0