Skiftande grader

Har vart ute med Zelma och gått en kortis, hua va kallt det var! I gårkväll när Roger var ute var det plusgrader, nu var det 10,7 minus och såphalt! Ja det blev bara bort till ladan så hon fick gjort sina behov sen ville hon med hem! Kan man ju säga att det skiftar en aning =)

Ellioth har ätit upp sin pencilinkur, jag har två dagar kvar och nu ligger Alvin tottalt utslagen på sitt rum med feber, ont i halsen, öronen och mår skit! Alvin blir aldrig sjuk så det känns i mammahjärtat att se han såå kass! Han har vart kass i 4 dagar nu men vi sa att vi avvaktar tills i morgon så åker vi till vårdcentralen här... Såå tråkigt!!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med Ellioth och kollar på Lillefot =) Alvin älskade den när han var litesn så man blir ju en ening nostalgisk =) Lovis leker för sig själv och Roger har tuffat ner till Tvååker och de ska läggas golv idag!! Spännande!! Hoppas att det går bra för dem =)

Idag ska vi göra taberas här hemma och rensa hela kylen och skafferiet på gottheter =) Sen är det SLUT på gottheter =) Men man k0an inte ,lå0ta de varanär man har en massa smakigt hemma så e det bara! I morgon ska jag och Carro åka upp till kUngsbacka och väga oss och gå på mötet så jag hoppas verkligen att jag e utan kids ;) Jag behöver verkligen en liten nytändning!!

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0