Fredag =)

Gutten morgen alles!!

Idag smäller det =) tåget går 10,21 och snart åker kaffet på som ska med som färdknäpp!! Sofie hämtar snart upp mig så lämnar vi hennes Teo på vägen och Carro möter vi upp i stan =)

Bagen e packad och det ser ut som om jag ska va borta hela helgen =) Men det e inte så mycket i som det ser ut =) Skyller allt på madrassen... 

Nehe nu tycker jag att min sömntuta ska vakna så jag hinner pussa på honom innan jag ska åka! Sessan sitter redan som ett plåster och har gjort sen 07,00 =) Fattar att nu e det fara på färde =) Måste laddasina mammabatterier!

Gubben har vart i stan med Patrik och hämtat hem Carros bil och sitt färdskrivarkort inför den kommande veckan! Ska bli såå spännande!! Nu e han och tankar så e det gjort det oxå!! 

Ni får ha det så gott, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0