GeKås...

På förmiddagen var vi uppe hos Emma och åt lunch och fikade så var väl förberedda på Gekåset =)
Perfekt, barnen fick leka av sig och somnade gott i bilen på vägen. Mätta och utvilade kom vi upp!

Jag och mamma ficl en massa prata av oss tid med sovandes barn i bilen =)


Åh vilken lättnadens känsla hon har nu =)
Igår var jag & mamma på Gekås för att inhandla saker till barnen!
Det blev ett kap, nya gympaskor till båda två för halva priset, Me like! Jätte snygga och bra!

Sen hänger det nu två set med vinterkläder i garderoben =) Härligt!
Massa nya dagisbyxår och tröjor till båda två!
Schampon behöver jag inte köpa på resten av detta året till fru Stehnson... Hittade massor när jag skulle packa in dem i skåpet =/

Barnen somnade dock inte alltför tidigt igår, de var som duracellskaniner båda två
Men Nett smed medans järnet var varm och gjorde av med lite energi =)
Ellioth berättade om Emmas cykel så då var det ju tvugna att testa hans cykel, såklart!!

Och NU äntligen var han inte rädd och han börjar komma på hur man ska göra när man trampar!! Ett par dagar nu så med lite träning varje dag med han motorcykel som han kallar den så kanske snart kan han cykla!!
Hans ambitioner själv är att vi ska cykla runt strängbetong!! Underbara unge!!

Ett bra avslut påå dagen!!

Idag väntas det på att Herman ska komma =)
Ellioth lääängtar!
Jag tycker att det ska bli mycket roligt att få prataskit tid med Sofie och gosa med söta lilla Sonja såklart!!
Blir kanske lite fruksallad till kaffet måntro???

Min gubbe ringde stolt innan och berätade att han var ute på sitt första egna uppdrag ♥
Måste säg att jag e mycket stolt över min gubbe!!
Ikväll ska han ut med sin praktikplats och köra Gokart och ut och äta =) Roligt för honom!!
Jag hopppas på en tur in till ströget och flanera runt bland alla butiker och fönstershoppa =)
Vi får väl se för regnet hänger i luften!!

Mpste ju berätta om min lilla Lovis!! Nu går hon runt med sin lilla docka och pratar i telefon!
Den har hon knipit fast mellan axeln och kinden =) Precis som sin mamma!!
Hallo, mmm , jaaa, mmm... säger hon!  Hon e för go!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0