Gonatt!!

Va trötter jag blev!
Det tar på krafterna att fört åka till IKEA, sen promad ner till afffären...
Sen har vi grillat hos Nett =)
Det var mys på hög nivå!

JA visst var det världens fynd Jessica =) Hon tyckte att det var jätte roligt att åka påse =)
Mamman tyckte oxå att det var väldans roligt!!

Imorgon planeras det för att åka till Norvalla marknad...
Hade ärligt talat inte tänkt utsätta mig för det men men Ellioth vill gärna =)
Skyller på honom i alla fall, vi ska köpa gammedags gräddmunkar!
Försvarets raggsockar!! Mycket viktigt!! Håll alla tummar och tår för att de står där!

Ne annars får det bli ett ynd eller två om man skulle springa på något =)
Nu kallar sängen på mig, Roger e redan på G efter en mycket slitsam dag på jobbet =/
Idag har han fått  bekänna färg men har oxå fått mycket beröm!
STOLT FRU ♥

Mina troll sover gottigt i deras sängar, jag gillar skarpt det!
Loppan gillar skarpt sin säng, klättarar upp och ner =)
Tror att hon känner sig friare på något sätt och vet att det e henens =)
Imorgon ska det skruvas upp lampa och tavlor! Kort kommer sen!!

Sov gott alla mina nära och kära!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0