Hipp hipp HURRAAAA!!!

Idag fyller min allra bästa Nett år ♥ Ser fram mot att gå bort dit sen för en mysig kväll!
Jag och min älskade gubbe har vart på stan med Loppan idag för att inhandla en present till födelsedagsbarnet! Åh vi tror att det  kommer bli mycket lyckat, det e väldigt svårt att köpa presenter tycker jag. Man får lite ångest... Vill ju att det ska vara något personen vill ha, som den kommer att använda osv... Men tycker man om det själv så brukar det gå hem =) När man har kommit upp i vår ålder så är det svårt att hitta personliga saker att ge bort... När man är i 20- års åldern så är det kanoners att ge nort saker till hemmet osv men nu vill man på något sätt förlänga ungdommen och ge bort något personligt... Eller nu svamlar jag säkert en massa... Nåja får väl skylla på att det åskar ute =/ Tycker verkligen inte om åska alls!! Blir lite nervig... La in en status på facebook att mina troll sitter och sover i bilen, sägs ju vara den säkraste platsen =) De osmnade alldeles utmattade efter stan, fika hos mormor & morfar =) Jag och Roger känner oss med lite degiga så vi hamnade framför tv och datorn... Han sover redan =)

                          


                                                                

                              Hittade dessa två underbara muggar till mormor & morfar idag på stan =)


Tycker mycket om att köpa små presenter just för att de säger så mycket! Det känns roligt att skämma bort ibland och visa sin uppskattning! Kan ju inte få bättre mormor & morfar jue!

Klippte min son lite ute hos mormor, det e verkligen INTE hans favoritsysselsättning! Piper som en gris och tycker hur synd om sig som helst... Blev kanske inte jätte bra, fick aldrig tagit med trimmern för den vart inte så bra sa mormor... får testa att ta lite med vår hemma. Kanten försvann i alla fall =) Men lite för långt i nacken. Jag e ju inte så värst bra på att klippa men han fullkommligt vägrar att låta någon anna klippa honom så det e ju bara att lära sig! Dessutom tycker jag att det e alldeles för dyrt att gå till frisören med en hel familj för att klippas... jag unnar mig en klippning två gånger om året... Loppan ska jag låta väga ut så man har lite att grejja med, bill ju få långt så man kan göra flätor =) Sen får man ju lära sig där med!

Regn, regn och regn på Långås marknad... Måste ju säga att jag e mycket glad att vi inte åkte dit en regning dag som denna! Hade inte haft lust alls att gå där med blöta vagnar och dyligt! Ne vi hade tur att Nett med familj åkte ner så vi kunde skicka bud med dem =) Nya raggsockor såklart!! Försvarets egna raggsockor,. UNDERBARA!! Nu när jag ska börja jobba igen i vår iskalla barrack så behöver man ha sig ett par raggsockor annars fryser man ju ihjäl!!

Nehe nu ska jag gå ut och kolla till våra troll och sen ska jag slappa lite själv tänkte jag =) Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0