Lisseberg

God morgon på er!

Sooolen skiner i Veddige =) Tänka sig att det håller i sig i ett pat dagar, helt otroligt! Hoppas verkligen att det stannar kvar så vi får känna på lite sommar!

Hon har hivat in en maskin tvätt från den alltför fulla tvättkorgen... Hoppas på bra tork idag så att jag kanske kan få en tom korg mot slutet av denna dagen! En tur in till Hajen ska det oxå bli, kan ju vara bra att fylla på förrådet =) Det får bli en dag fylld med att fixa och dona här hemma så kanske det kan bli ordning på torpet!

Vi hade en mycket trevlig dag på Lisseberg tillsammasn med familjen Lång-Johnsson =) Emma & Ellioth åkte både det ena och det andra! Roligt att se dem åka så och tycka att det e roligt! Loppan åkte med en karusell och tyckte att det var mycket spännande! Det blev en rolig dag för barnen! Vi vuxna han ju inte åka så värst mycket så det får förhoppningsvis bara bli en vuxentur till Lisseberg med =)

Jag inser nu att jag gjorde en mycket stor blunder går... Ringde hem och bad Jeanette att köpa en yoghurt för att vi skulle slippa åka ner nu på morgonen... Den glömde vi i Nett kyl... igår så =/ Åh vad man kan bli trött på sitt dåliga minne iblan och nu kan man inte ens skylla på amningen längre!!! Men vi kan skylla på Netts amning =) Den E bra att skylla på =) Amningen altså!

Ellioth skulle naturligtvis vakna i ottan trotts att han somnade bortåt 12 igår... Åh mamman var INTE pigg när kan knackade på min dörr... Åh men det var bara att ranta upp och slå på barnkanalen... Nu sitter han med sin peppagojja i soffan och kollar på tv! Loppan sover fortfarande =) Tänk det hade jag ju med planerat!!

Ha en bra dag på er!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Att skylla på ammningen tycker jag låter mycket bra! =) Vilken tur att hjärnan fungerade en stund så att jag kom på att den stod kvar i min kyl och därmed räddade din frukost =))) Kram kram! <3

2011-07-11 @ 13:11:44
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hi hi ja vist var det bra =) Blev så full i skratt när du skickade ditt sms =) Tur för Lovis åt och åt och åt!! Kramis

2011-07-12 @ 09:33:07
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0