Natten...

Då har man precis avnjutit ett nytt avsnitt att "The killing"... Spännande och nu måste man ju bara följa det för man måste ju verkligen se vad som händer... Ett program som man faktiskt inte kan lista ut hur det fortsätter... Tycker jag om, alot =) Roger sussar sedan ett tag tillbaka, han orkar inte sitta uppe och det kan jag förstå när man går upp mitt i natten =) Hoppas att den här serien e slut innan jag börjar jobba =) För jag kan lova att jag kommer ju inte orka sitta uppe halva natten heller!

Ska alldeles strax krypa ner i sängen brevid honom! Gnuggar ögonen och jag känner mig rätt trött nu! Man blir ju trött efter en sjukt bra film, som Harry Potter! Den var grymt bra! Roligt att fått vart iväg på bio, in såg att det var över två år sedan sist! Hm.... det e alldeles föör sällan! Men så e det när man skaffar småtroll =)

Imorgon efter natten kommer mormor & morfar och hämtar Elliothen, ska bli roligt för honom! För dem med såklart! Hoppas på en skön helg!! Ha det gottigt och natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0