Regnig söndag...

Ja vad ska man säga om denna tråksöndag... Regn, regn och åter regn! Kan inte påstå att jag sovit många timmar denna natten heller... Ellioth och Lovis vaknar om vartannat och regnet har öst ner hela natten! Inte nog med det ringer telefonen 08,20... en söndagsmorgon! Trodde att jag skulle bli galen, hela familjen sov ända tills då, sen var det full rulle och den sovmorgonen var slut! Suck va trött man blir, det liksom sitter i... Man blir ju inte riktigt människa! När telefonen ringer så tidigt tror jag alltid att det hänt något... Men nä det var ju inte så! Jag har som regel att aldrig ringa innan klockan 10 om det inte e något viktigt eller om man avtalat det innan. Samma på kvällen, inte efter 22, helst! För mig handlar det om respekt!

Nåja nu har jag gnällt färdigt! Vad ska man då hitta på en sån här tråkig söndag... Roger har åkt iväg för att kolla på en bil med Henrik =/ Ja kanske inte vad man tänkt! Det blir väl så att de e borta halva dagen och jag städar köksskåpen själva... Smidigt! Roger var sugen på att åka till kaskad och bada sen, vi får väl se...

Ne nu har jag bråkiga barn som behöver lite stimulans... I alla fall den store... Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0