Sova över =)

Ellioth har verkligen kommit på det där med att sova över hos andra =) Inatt har han sovit över hos Herman! Måste säga att jag e grymt stolt över honom! Där vågar har och ville inget annat än att jag skulle GÅ!! Hi hi hi man blir ju lite full i flabb =) Lilla sötisen, undrar när Sofie fick dem i säng i går?? De var så högs på deras tågåkande så herre jösses =) Underbara ungar!!

Det blev tåg in till Varberg igår =) Janice följde med oss in! Vi mötte upp med Sofie, Robban och alla barnen vid stationen =) Det var superkul och väldigt populärt! Tänk att det kan vara såå roligt att åka tåg! Ellioth var i extas!!



Här e det full dans på torget =) Ellioth gillade Pennysisters och dansade för fullt! Herman och Ellioth sprang över hela torget så man fich jaga dem flera gånger. Ellioth har helt klart blivit mycket mer våghalsig och det e ju jätteskönt trotts att det e lite läskigt oxå såklart! Nu måste man hålla en helt annan koll på honom! Skulle han komma bort hade han ju blivit jätte rädd!




Här har vi två juveler på  tåget hem =) Trötta men ändå speedade =)


Så nu har en vecka till gått, bara sådär! Vips! Men jag måste ju säga att denna veckan har vart kanoners! Fullspäckat schema och det gillar jag! Jag vill ha att göra och en full allmenacka! Tycker inte om att bara vara hemma och dra benen efter mig! Nu har jag fått träffa massa underbara gamla vänner, vart på ikea, åkt tåg och marknad!! Hoppas på en träff med Jessica & Fredrik med nu när de e nere!! Det  blev ju inte som vi planerat med vår Norrköpingresa eftersom Roger fick jobb så blev det ju ingen semester... Men vi ska åka upp om två veckor, bara över helgen och det kommer säkert att bli otroligt roligt och en välbehövlig paus!

Jag och Lovis tog sovmorgon idag, ända till 9! Underbart skönt! Nu ska vi försöka få i oss lite frukost, en dusch och en morgonpromenad med Zelman =) Sen blir det nog till att hämta hem min lille gosse!

Ha en härlig fredag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0