Tisdag...

Godmorgon! Då var det tisdag =) Måste ju skryta lite =)) Jag klarade måndagen!! Japp så illa e det faktiskt just nu, ska in i kväll med min mamma som ska börja på Vv =)) Ska bli roligtoch jag måste ju säga att jag hoppas att det kommer att bli en nytändning för mig med! Och med facis i hand så VET kjag vad som funkar och INTE! Så idag räknas som dag 1... Kändes bra att sluta måndagen på topp i alla fall så idag kan det bara firtsätta på topp!

På fredag bär det av ner till Halmstad till Jeanette Appelkvist =) Ett gäng tjejer och det ska bli såå underbart! Jag behöver det verkligen det kan ju inte stickas under stolen med! Jag får min helg nu så blir det Rogers till Wheels-helgen! Jag har lovat mig själv att nu ska jag banne mig hålla mig i skinnet ända fram till fredag =) Så att man kan unna sig den dagen! Håll nu alla tummar och tår för mig!

Annars vad händer denna dagen då?? Jen kommer ner hit med sina troll för lite lunch =)) Ska bli mycket trevligt! Blir en vända till Eklöwset innan nu på förmiddagen och en promenad hade jag hoppats på! Vädret e med ossmen vad det gäller sovandes barn så sover Lovis som en stock, kan jag inte förstå... Hon deckade nog vid 23 igår... Kan bero på det! Här e dygnet vänt totalt! Nåja det e ju semester!

Igår bar det av ner till kiosken för en mjukglass med Rikard med familj! MYS!! Sen en svänga upp till Jen för att spana in hennes naglar =)) Tanken var att jag och Janice skulle tutat ner till en tjej som e under utbildning för att göra en geleförlägning... Men vi avbokade =/ Janice har nyss vart hos en salong och gjort till studenten och de var ju helt perfekta så där har man jju satt ribban... Nepp det bidde inget med det så det blir en lunch istället =)) Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0