Trött!

Åh jag fick min promenad idag, en lååång på en och en halv timme i snabbt tempo! Och jag hade mycket trevligt sällskap, Alvin!! Tack älsklingen för en jätte mysig promenad!!

Efter den kom det världens störtskur!! Glad att man var hemma då!

Kollar på Falken... Den e ju bara såå bra! Men nu börjar jag bli mycket trött och resten av familjen ligger i sängen, bara Alvin vaken... Tycker ofta att jag blir tröttare om man sitter uppe själv... Inte lika roligt e klart!

Satt och läste det berömda facebook... Ibland blir man faktikst lite trött på det... Folk som bara skriver A men inte B och så råkar man vara dum och frågar vad dom hänt, ska jag aldrig göra mera =/ Då finns det annat folk som är vänner med dem och lägger sig i, eller slänger iväg en slänga eller två =) Roligt hur folk tänker egentligen! Jag börjar att lära mig det men det tar ett tag! Lustigt egentligen! Men ibland tror man att man kan förändra människor till det bättre men alla människor e inte så tillmötesgående eller redo för en förändring heller! Man kan ju inte bestiga berg heller, då e det bättre att lägga ner och inte bry sig! Japp sagt och ghort, nu har man lagt ner det igen och likt förbannat blir man irriterad. Varför??

Nåja, vem äger problemet??

Det kan aman ju undra, men jag tror egenligen inte att det e jag...

Ne nu ska jag kolla klart på falken och sen ska jag knyta mig!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åhh vad jag håller med dig min vän! Man behöver inte tala i gåtor om man inte är beredd att svara. Och sen de människor som bara lägger sig i... Trött blir man. Stora kramen till dig! <3

2011-07-19 @ 11:19:32
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nu har jag inte sett vad det gäller, men jag tog bort en "vän" från Facebook för att personen ifråga skrev så aggresivt och hade andra som hängde på. Vuxna människor beter sig inte så, det är högstadiefasoner. Förstår att du blev ledsen. Vill du inte ta bort vännen så går det väl att blockera allt den skriver? Men det vet du säkert redan, jag vet sällan saker först. :-)

2011-07-20 @ 09:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0