Vart tog det fina vädret vägen??

Åh va elendigt det känns!! Har vart kanon bra väder hela dagen och jag har inte fått gjort ett smack mer än trevligt grannbesök =) Tvätten hängde ute, middagen var avklarad och jag och Alvin skulle bara invänta Roger som skulle duscha efter jobbet... Sen skulle vi gå en lååång runda =( Då kom regnet!! Och vilket regnet sen då!

Nu duschar Roger och Alvin fastnade för ovanlighets skull vid sin dator... Tvätten hänger nu inne... Jag vill ut och gå!! Vi skulle gå en runda bort på grusvägarna och det hade vart så mysigt, bara jag och Alvin!! Suck!! Vi får väl se om det vänder! Det som jag inte får in som "rutin" eller egentligen vardag är att jag kan inte gå på låångpromenad hur som helst! Roger jobbar och jag kan inte planer liksom när jag ska gå, får invänta honom helt enkelt... Åh vilket I-lands problem =) Va elendigt va?? ne egentligen inte, det e bara jag som ska få in det i mitt system liksom =) Men se där efter regn kommer solsken och nu ser det ut som om det vänder!! KANSKE!!

Nehe en kopp kaffe så kanske vädret har bestämt sig =) Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0