Hemma igen...

Åh va underbart det var att komma hem igen, hem till sitt "gula hus" som Ellioth säger! Hem till sina vänner och allt annat som gör livet värt att leva!!

Fick ett härligt besök av fina Carro i morses aå man fick ladda lite batterier! Tänk att man kan sakna sin vänner så mycket även fast man haft det underbart! Har haft två jättehärliga veckor på Mallis, kunde ju vart lite brunare men men thats life! Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat, tur att jag fick låna Nett maskin med så det gick ju mycket fortare =) Har tillbringat dagen med familjen Altesson-Kling och ätit biffar med potatis, brunsås och lingonsylt och det var bara sååå underbarft! Tänka sig vad man kan sakna vanlig mat!

Hade fått ett inbjudningskort till lilla Viljas dop, ett underbart kort! Ellith sa "det kortet har jag & Nett valt! Lilla sötisen! Posthögen var gigantisk... har faktiskt inte orkat ge mig på den ännu men det kommer! Vår lilla Zelma har kommit hem och katten va skönt det var att få hem henne, hon höll på att krype ur skinnet =) Fick nästan inte fram ett ljud... Nu ligger hin limmad på mig i sffan och gosar och är verkligen på sin vakt att jag inte ska pysa bort... Var ute på en skön strängenrunda innan med barnen och Janice och Emmy. Det var super skönt! Nu blir det hårdträning och kostomläggning tillbaka till verkligheten =/ Hua det var nog en 5-6 kilos påläggning på vågen efter två goda veckor på skräpmat och flytande föda... Aj aj aj det känns jävligt tufft kan jag säga just nu.. Men herre jösses det fixar jag! Det får ta den tiden det vill för jag har njutit under tiden. Jag var inställd på det men just nu känns det ju lite jobbigt faktiskt!!

Barnen sussar gott och det gör min man i soffan brevid mig med =) Känner jag efter så e jag dyngtrött oxå så jag ska nog ta och knyta mig... ty NUU!! Ses i morgon!!

 kommer bilder i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0