Karlssons

Det blev en fika på altanen med Nett, Emmy och Vilja idag! Jordgubbar & glass, kan ju inte bli bättre en sommardag! Det har faktiskt känts som en sommardag idag, en 20 grader och ljummen vind =) Helt underbart och fortsätter det såhär så kanske man snart kan åka till strande med mina troll =)

Efter fikan blev det en tur till Karlssons för att införskaffa en vaxduk till altanen... En spanje till Kaprifolen som faktiskt har tagit sig! Det e ju jätte roligt för jag tycket verkligen om den fast den var stor ch klumpig... Nu ska den skötas och klippas när det behövs! Den ska inte få bli så vildvuxen som den var.

Jag och barnen har vart ute och gått med Zelman och Ellioth fick hålla Zelman alldeles själv =) Han var mäkta stolt! Sen lärde vi oss vad alla blommorna hette som vi gick förbi, hans mun gick i ett! Nu har jag nästan skavsår i öronen! Barnen är rena och duschade, vällingen är uppäten och gubben har kommit hem...

Nu ska det slappas i soffan ocxh läggas barn! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0