Sol!

Åh solen skiner denna morgon =) Känns faktiskt alldeles UNDERBART! Precis vad vi behöver!

Min underbara man lät sin fru ha sovmorgon idag ♥ Och det var verkligen behövligt... Huvudvärken verkar ha flyttat in i mitt huvud alldeles... Var uppe i natt och tog en tablett men nu när jag vaknade så finns den kvar! Åh en kopp kaffe kanske hjälper =) En puss kanske =) Mmmm vi får väl se??

Ellioth sitter och provar att "skriva" han med... Han tycker att jag ska skriva på Å, det e Åses Å =) Jösses vad de kan =) Lovis och sussar fortfarande sin skönhetssömn, ganska förskyld så det behövde hon nog. Hoppas hon vaknar snart och e ganska OK!

Tack mamma & pappa för en mycket trevlig Midsommardag med grillat och jordgubbar! MMM sdet var smaskens! Lugnt och skönt och mysigt!!

Nu e det bestämt, det blir Kålmården =) Vi åker den 21 juli och kommer hem den 23 =) Ska bli såå mysigt och jag tror att det kommer att bli en hit vad det gäller våra barn! Djur e väldigt fascinerande så Astrid Lindgrens värd får vänta på sig till nästa år!

Ha en skön söndag på er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0