Viktväktarna nu e jag tillbaka =)

Ny dag, ny vecka och nu e jag tillbaka!
Idag har jag börjat på allvar att räkna mina pionts!
Har redan skrivit in i min checklista... Var och handlade igår så nu har jag bra grejjor hemma!

Vägde mig på min hemma våg i morses och skrev upp det som vikt så får jag se vad den står på nästa måndag...
Min våg är ju inte särskillt tillförlitlig men jag måste ju ha någoot att gå på...
Realistigt sett tänker jag att det egentliga är 3 kg plus! Den brukar diffa på det =/ Ja den är lite speciell min våg och jag har sagt lääänge att den ska bort men jag måste ju säga att jag lite svårt att skilja mig från den! Vi har ett låångt förhållande bakm oss och man kan ju inte bara dumpa saker heller... Eller i alla fall inte innan man skaffat en ny, går ju inte att stå utan!

Sveriges nationaldag! Då måste man ju hänga ut flaggan! Vad ska man hitta på för att fira denna dagen då mån tro?? Inte en aning =) Vi brukar aldrig fira den...

Grattis till min fina Tina som fyller år idag istället!! HURRA HURRA HURRA!! Hppas du får en fin dag idag =) Tur med vädret så ni hittar säkert på något roligt!!

Igår var vi och grillade uppe hos fina Carro & Patrik! Det var supermysigt, ungarna lekte som hejjsan och det märktes att det tyckte att det var roligt att träffas igen! 

Ellioth leker med sina bilar, parkerar ch skäller på Lovis som kommer och stör hela tiden... Ellioth skriker på henne och hon skriker tillbaka =) Kan det vara det som e syskonkärlek =) Vad vet jag... De har väldans soligt tillsammasn och de leker hela tiden med varandra =) Det är så roligt att se dem ihop, kramas, pussas, bärs ch leks... De har alltid varandra och det tycker jag e så härligt att det faktiskt aldrig e ensammna ♥

Zelman sitter på golvet framför mig och glor... undrasn om hon kan vara hungrig tro =) Tror jag! Snart ska hon få lite frukost och efter att jag vart inne i duschen och vänt blir det en promenad jag , Lovis och Zelman. Ellioth och Roger ska åka och tvätta bilarna hos mormor & morfar! Jag ska slänga in den sista tvätten... Eller sista det beror ju på hur man ser det för det kommer ju aldrig att bli den sista..... =) Men för nu i alla fall!!

Hoppas att ni får en fin dag idag... Och ja jag håller på med en utkast med bilder från Mallis... Men det tar ju såå förbannat lååång tid, men det kommer!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0