Beslutsångest...

Jaha då har man fått lite huvudbry efter resan till stan idag med mamma. Vi var runt på alla cykelsffärerna i stan och vi fick båda två känslan av vilken som var ärlig, genuin och som faktiskt bryr sig om sin kunder! Men i tron om att vi kunde köpt en 12 tum för ca 1000 kr så stämmer inte det efter att mätt sonen. Då är vi uppe i en 16 tum och en dubbelt så dyr cykel... Hm jaha hur stäler man sig till detta då?? Är det så att sonen verkligen vill ha en cykel? Eller är det bara så att mamma och pappan tycker att det är en rolig present att köpa?? Det är så här att det är bil- stopp!! Det kommer inte in en enda liten bil på hans rum... vi har allt man kan tänka sig på 4 hjul! Sen vill jag inte bara handla presenter för att utan att det ska vara något bra!

Men då undrar man, han kommer förmodligen ha hela sommaren på sig för att våga cykla... Men om han aldrig får chansen så lär han sig ju aldrig heller =) Åh vilket I-landsprblem!!

Nåja i får fundera ett slag =)


Jag och mamma hade i alla fall en jätte mysig dag på stan =) Vi strosade runt i affärer och kollade på lite ditt och lite datt. Vi köpte presenten till farmor imorgon från mamma och pappa =) Det blir nog kanoners! Jag och ungarna tar oss en tur in till farmor imorgon med tårta till alla tanterna och farbröderna som bor där och en till personalen såklart! Fyller man 95 så får man ju fira det! Sen vill undanber hon sig all annan uppvaktning, orken tar liskon slut och det har man ju all rätt i när man fyller hela 95 år! Men det blir bara en snabbis för vi ska ju in till henne på lördag och äta smörgåstårta =) MYS!! Med the familia!

Jag och Janice ska oxå mysa på lördag med ungarna så det lär ju bli en heldag som fortätter ända in på kvällen! Sen e det ju faktiskt melodifestivalen på kvällen!! Det måste vi ju kolla på såklart!!

När jag hämtat barn på förskolan så bar det av hem till Nett för en god kopp kaffe och lite tjöt vid köksnbordet =) Jätte mysigt var det =) Emmy var så redig och gjrde massa läxa!!

Nu har vi lagat mat, badat barn och till påköpet sover dem i sina sängar... redan.. Hm undrar hur länge de kommer att sova?? Hoppas kan man ju!! Nu ska jag och min gubbe dricka lite kaffe =) Kolla på tv och njuta av tystnaden!! Ha de gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0