Mamma lunch

Jaha då var denna dagen snart slut. Nu är hon bänkad framför tv:n för att kolla på Sofias Änglar =) Det gillar jag, mysigt och lite lätt blödigt är det oxå! Eller jag blir det i alla fall =)

Vilken jätte härlig dag det vart idag!!! Mamma kom hit efter lunchen så då blev det fika, kaffe och en promenad i solen! Helt underbart!! Fick tankat batterier ordenligt idag! Efter promenaden blev det provning av kläder... Ska försöka sy in lite kjolar så kanske man inte behöver köpa så mycket sommarkläder till mallorca...eller egentligen över huvud taget. Det e inte lätt när allt hänger som ett tält över en heller =( Blir inte billigt!! Tur att H&M finns =)

På kvällen kom bästa familjen Altesson-Kling hit på Spagetti & Köttfärssås!! MYS!! Nici vart inte hemma, hon hade åkt till Halmstad till Nett & Villja =) MYS!! Hoppas du haft det riktigt bra hos mamma nu gumman!!

Kristoffer tog med Ellioth och Emmy till affären för att köpa glass och strutar som de andra mumsade påå till kaffet! Jag stod banne mig över =) YES! Ibland e det svårt men jag ska klara det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0